2006/05/06

For always and forever you will be my saturday love

Nattmusik: Whams version av »If you were there«, »Was it worth it?« med PSB, »Lifetime« med Maxwell, Brian McKnights »Back at One« ( ville man posera lite politiskt skulle man kunna gnälla på att han kampanjat för Bush, men republikaner har ju iallafall historiskt sett gott omdöme på den punkten – Nixon älskade Carpenters. Jag älskar Carpenters. Jag är galen i Brian McKnight. Pure balladknark.) »Wrap Around Joy« med Carole King. »I Wanted Your Love« med Luther. »If You Really Love Me« med Stevie Wonder, »Brick Grits« med Betty Wright, en evig bästa-låten-någonsin-låt. Och »Saturday Love« med Cherrelle och Alexander O'Neal, alltid, alltid på lördagar.

Jepp, jag borde väl skaffa lite nya skivor, fast när jag tittar på omslaget till den sistnämnda kan jag inte riktigt motivera varför. Har ni sett något så underbart? Exakt så önskar jag att min parfymbyrå såg ut.