2006/08/16

But why?

Alla bloggers verkar alldeles gräddiga i byxorna över TV-serien Studio 60. Aaron Sorkin blablabla, Vita huset blablablablaaaa. Inte för att vara sån och inte för att döma ut varken serien på förhand eller alla föralldel välfångade skärmdumpar eller vad det nu är för nåt på Matthew Perry, men var jag den enda som tyckte Vita huset var en tillgjord och överspänd serie? Finns det någon mer än jag som inte skrivit en halv C-uppsats om vartenda höjt ögonbryn och kameraåkning i tredje säsongen? Är det något fel på mig? Jag är lika kulturförvirrad som när alla blev värsta Robyn-fansen på exakt samma sätt förra hösten eller när det var, och nåt halvår senare började ha The Knife som alltings måttstock. (Alltså, när jag skriver alla så menar jag givetvis inte alla, men ni fattar.)